Aktiv på Dagtid

Informasjon om Aktiv på Dagtid – Nesodden

Treningstilbud


Aktiv på Dagtid følger skoleruta

Oppstart for høsten 2017 er torsdag 17.august 2017.

Trening utgår i  høstferien (uke 40, 2.-6.oktober 2017).

Juleferie f.o.m. torsdag 21.desember. 

 

Treningstilbudet

Vårt tilbud inkluderer timer innen yoga, vannaktivitet, quigong, ballspill, golf, styrketrening, Pilates/stretching, og funksjonell trening stående. Se timeplan nedenfor.

 

Aktiv på Dagtid også for 67+

Vi har fått gode tilbakemeldinger fra både medlemmer og instruktører etter prøveordningen med deltakere 67+. Alle våre treningstimene er nå åpne for pensjonister 67+.

 

Innmelding/utmelding

Møt opp på en aktivitet! Du kan prøve før du bestemmer seg. Dersom du vil fortsette, får du innmeldingskjema fra instruktøren som skal fylles ut og leveres tilbake. Husk å fylle ut alle feltene, og spesielt følgende;

  • fødselsdato (for medlemsstatistikk)
  • epost (for å motta informasjon/faktura.)
  • mobilnummer (for å motta beskjed dersom en time avlyses pga sykdom)

Vi ønsker at Aktiv på Dagtid bidrar til at man kommer tilbake til arbeidslivet. Husk på at ditt medlemskap løper frem til vi mottar skriftlig varsling om utmelding.

 

Priser/Betaling

Som deltaker på Aktiv på Dagtid kan du trene så mye som du vil. Prisen er kr. 250,-/semester for deltakere 18-67 år, og kr. 500/semester for deltakere 67+. Betalingsvarsling sendes via epost for treningsavgiften hvert semester ca. 2 uker etter oppstart, med faktura vedlagt som PDF-fil for betaling i nettbank. Betalingsfristen er 10 dager. 

 

Invitasjon til felles julaften 2017

Aktiv på Dagtid

Timeplan

Klikk her for å åpne høstens timeplan på en ny side

Klikk her for å laste ned timeplan høsten 2017 som PDF (lastes ned)

 

Vedrørende yogatimene våre, kan vi opplyse om følgende;

Yogaen på ApD bygger på klassisk, myk, indisk Hatha yoga. Etter en oppvarming  gjør vi øvelsene – asanas – i rolig tempo sammen med instruktøren. Det er mulig å gjøre øvelsene i forskjellig utstrekning alt etter formen man er i. Vi gjør de samme øvelsene hver gang, med noen variasjoner. 

Vi har fokus på pusten og øve opp en ro og tilstedeværelse i kroppen. 

Etter øvelsene gjør vi gjerne pusteøvelse før liggende dybdeavspenning. I siste del av avspenningen bruker instruktøren klangboller – instrumenter som for mange gjør at man kommer enda dypere inn i hvilen. I yoga gjør vi øvelsene nettopp for å klargjøre kroppen og tanken – bevisstheten til å være i den dypeste ro, eller øve på å gå inn i den dypeste ro.

Hjertelig velkommen til yoga på ApD. Ta gjerne med både matte og teppe for å ha det så komfortabelt som mulig. 

Back to Top